Kategorier

Reklamationer

Reklamation / produktfejl


Alle varer købt hos badinteriør a/s er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Fristen løber fra leveringsdatoen. Det er en forudsætning, at den fejl, du vil klage over, var til stede på købstidspunktet, eller at årsagen til den var til stede på købstidspunktet. Fejlen kan altså godt vise sig senere, når du har brugt varen et stykke tid. Det er dog en forudsætning, at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd, der har medført manglen. 

Du kan orientere dig om reklamationsretten på forbrug.dk

Sådan gør du:
Har du fået en defekt vare, eller ønsker du at reklamere over en vare, skal du sende en mail til salg@badinterior.dk med følgende oplysninger

- dit bestillingsnummer
- antal stk., varenummer og varebeskrivelse
- beskriv reklamationen så fyldestgørende, som muligt.
- medsend gerne billeder, det gør behandlingstiden af reklamationen hurtigere

Når vi har modtaget din reklamation, videresender vi den til leverandøren af produktet og vender snarest muligt tilbage til dig. 

Du skal ikke returnere varen, før du modtager besked fra os. 

Vi bestræber os på, at håndtere alle reklamationer, så hurtigt som muligt og holde dig orienteret undervejs. Det er af stor betydning, at din reklamation er beskrevet så dybdegående, at der ikke er brug for at indhente yderligere oplysninger fra dig. Ligeledes er billeder af stor vigtighed for en hurtig behandlingstid. Kan reklamationen ikke vurderes på baggrund af billederne, kan der være brug for at få varen indsendt. 

SKADER PÅ VAREN VED MODTAGELSEN
Du skal altid checke dine varer straks ved modtagelsen, også selvom du først skal bruge produktet senere. Har varen en skade, der kan være opstået ved fragt, eksempelvis revne i porcelænsvask eller toilet, skal der reklameres  straks og senest 5 dage fra modtagelsen af varen. Dette gælder dog kun såfremt emballagen ikke er beskadiget. 

Efter denne frist afvises reklamationen.

Vi har brug for billeder af skaden på produktet samt billeder af emballagen fra alle sider, for at kunne dokumentere, at emballagen ikke var beskadiget ved modtagelsen. Send dine billeder og beskrivelse til salg@badinterior.dk. 

SKADER PÅ EMBALLAGEN VED MODTAGELSEN

Når du tager imod varen fra fragtmanden eller henter den på posthuset er det meget vigtigt at du besigtiger emballagen, inden du skriver under på fragtbrevet eller tager varen med ud fra posthuset. Finder du at emballagen er beskadiget, skal du nægte at modtage varen. 

Når du kvitterer for varen, accepterer du varen, som den er. Du kan ikke reklamere over en beskadiget vare, hvis du har taget imod den fra fragtmanden eller taget varen med ud fra posthuset.

cart-logo

Kurv  

Ingen varer

Fragt 0,00 DKK
Samlet 0,00 DKK

Check out

betalingskort
kontakt os
Fri fragt
Få et samlet tilbud