Kategorier

FAQ


Kan jeg slippe for fragten?


Kan jeg regne med leveringstiden?

Giver I mig besked om leveringstiden, så jeg kan være hjemme, når min vare kommer?

Kan jeg få rabat, hvis jeg skal bruge mere end én vare?

Jeg fandt ikke den vare jeg ledte efter. Kan jeg købe den hos jer alligevel?

Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere over en vare?

Kan jeg returnere min vare?

Hvad skal jeg give i fragtomkostninger?
_______________________________________________________________________




Kan jeg slippe for fragten?


Ja, det kan du godt.

Hvis du selv henter din vare hos et af vores afhentningssteder, skal du ikke betale fragt og vi kontakter dig så snart varen er ankommet. Du finder vores afhentningssteder her.


Kan jeg regne med leveringstiden?

Ja, i de fleste tilfælde.

Vi har ikke noget fysisk lager, men plukker fra de største vvs-grossistlagre i Danmark. Den oplyste leveringstid på de enkelte varer, er derfor en forventet leveringstid, og er baseret på de informationer, som vores leverandører sender til os.

Informationerne kan indeholde fejl, men vi lægger et stort arbejde i at holde leveringstiderne helt up-to-date og bestræber os på at give dig besked, hvis leveringstiden er længere end forventet.


Giver I mig besked om leveringstiden, så jeg kan være hjemme, når min vare kommer?

Som udgangspunk giver vi dig ikke besked om leveringstiden, med mindre den er væsentlig ændret ift. oplysningerne på netshoppen. Vores varer bliver sendt fra de største vvs-grossistlagre i Danmark og vi får ikke besked om hvornår varen afsendes med mindre vi spørger på en specifik ordre.  

Er du ikke hjemme første gang varen bliver forsøgt leveret kan du kontakte os. Så sørger vi for en levering mere, hvor du så kan være hjemme.

Ønsker du at vide mere om hvornår din vare ankommer eller om leveringstiden stemmer, er du velkommen til at kontakte os.


Kan jeg få rabat, hvis jeg skal bruge mere end én vare?

Ja. Du kan til hver en tid kontakte os og få et tilbud, hvis du skal bruge mere end én vare. Vi matcher for det meste den billigste pris på nettet – så spørg bare!


Jeg fandt ikke den vare jeg ledte efter. Kan jeg købe den hos jer alligevel?

Ja, som regel.

Vi har over 150.000 varenumre, men ikke alle er lagt på netshoppen. Da vi handler med de største vvs-grossistlagre i Danmark kan vi som regel sælge dig varen alligevel.

Spørg endelig!


Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere over en vare?

Alle varer købt hos badinteriør a/s er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret.

Reklamation vedrørende fragtskader skal ske straks og senest 5 dage fra modtagelsen af varen. Efter denne frist kan reklamationen afvises.

Du kan læse mere om hvordan du reklamerer her.


Kan jeg returnere min vare?

Ja. Du har 14 dages returret på alle varer købt hos badinteriør. Du skal bare følge vores anvisninger, så sender vi dine penge retur så hurtigt som muligt.

Du finder vores anvisninger om returvarer her.


Hvad skal jeg give i fragtomkostninger?

Vi har inddelt vores fragtomkostninger i tre niveauer (75 kr., 99 kr., 159 kr.) alt efter varens skrøbelighed og vægt. 


Kontakt os

Tlf.: 38 41 34 34
E-mail: salg@badinterior.dk



cart-logo

Kurv  

Ingen varer

Fragt 0,00 DKK
Samlet 0,00 DKK

Check out

betalingskort
kontakt os
Fri fragt
Få et samlet tilbud